Frequently Asked Questions

Frequently Asked Questions (FAQs):

Čomu sa portál kzsk.sk venuje?
Riadi sa táto stránka nejakými pravidlami?
Ako kontaktujem admina?
Kedy mám admina kontaktovať?
Ako nadviažem partnerstvo medzi mojim portálom a kzsk?
Ako sa môžem stať členom hlavného kzsk tímu?
Čo mám robiť, ak sa mi neide prihlásiť?
Ako sa naučím skákať?
Ako natočím demo? Musí spĺňať nejaké pravidlá?
Ako vytvorím mapu?
Ako uploadnem demo/mapu?
Ako často organizujete turnaje?
Ako často organizujete cupy?
Ako sa turnaja zúčastním?
Ako sa cupu zúčastním?
Potrebujem vedieť kód k dverám v mape. Ako ho zistím?
Ktoré mapy obsahujú longjumpy?


Čomu sa portál kzsk.sk venuje?

Portál kzsk vznikol v januári roku 2007. Zakladateľmi sú butthead & perd0.
Venuje sa špeciálnemu štýlu, ktorý ponúka hra Counter-Strike - jumpingu.
Kzsk je hlavnou a zároveň jedinou komunitou v rozmedzí Slovenskej a Českej republiky.
Navštevuje nás ozajstná špička Slovenského a Českého jumpingu, no zavítajú sem aj TOP-jumperi z celého sveta.



Riadi sa táto stránka nejakými pravidlami?

Samozrejme. Ak ste užívateľom tejto stránky, je nutné dodržovať nami určené pravidlá, ako základy slušného správania, ale aj mnoho ďalšieho. Všetky pravidlá sú uvedené v sekcii Pravidlá.
Po ich porušení je vedenie #kzsk oprávnené udeliť užívateľovi Varovanie, následne môže byť užívateľ zo stránky úplne vyhostený.



Ako kontaktujem admina?

Najprv je potrebné vedieť, kto adminom vlastne je. Na to slúži naša sekcia Kontakty.
Obsahuje kompletný zoznam vedenia #kzsk, od majiteľov, cez server adminov, až po grafikov.
Po tom, ako vyhľadáš toho správneho (!) admina, máš niekoľko možností, ako ho kontaktovať:


1. Prostredníctvom PM
každý užívateľ tohto webu (nie len admin) má možnosť prijímania/odosielania tzv. PM (Personal Message).
2. Prostredníctvom E-Mailu
E-Mailová adresa sa nachádza v profile admina/užívateľa. Ak tam nie je, ste nútení túto možnosť vypustiť.
3. Prostredníctvom ICQ
toto je najkrajnejšie riešenie, ako kontaktovať admina a prosíme vás, aby bolo využívané len minimálne. ICQ kontakt sa dá zistiť jednoducho, takisto v profile, či už admina, alebo užívateľa. Ak tam nie je, ste nútení túto možnosť vypustiť.


Kedy mám admina kontaktovať?

Admina kontaktuj vždy, keď si nevieš dať rady. Na to sme predsa tu.
Je však nutné, aby sa problém týkal webu, alebo servera, jednoducho všetkého, čo sa #kzsk týka.
Pre všetky ostatné problémy je tu fórum.



Ako nadviažem partnerstvo medzi mojim portálom a kzsk?

Portál #kzsk ďalej, po novom, neponúka možnosť partnerstva, všetky žiadosti o prípadnú mediálnu spoluprácu budú ignorované.


Ako sa môžem stať členom hlavného kzsk tímu?

Príležitostí, ako sa začleniť do #kzsk tímu nie je veľa. V podstate je nutné len nás pravidelne navštevovať, mať prehľad o dianí a čakať, kedy budeme niekoho na post admina (ale aj na iné posty) hľadať.
Potom sú tu ďalšie možnosti, ktorými sa môžte začleniť, ako napríklad tvorba máp - po úspešnom pôsobení sa začleníte do #kzsk mapping tímu a pribudne vám status Mapper.
Takýchto možností je, samozrejme, viacero.



Čo mám robiť, ak sa mi neide prihlásiť?

Skús si preposlať heslo a vytvoriť tak nové. Ak to nepomohlo, ďalšou možnosťou je premazanie tzv. cookies v nastaveniach internetového prehliadača.
Ak ani toto nepomohlo, je nutné kontaktovať admina a bližšie ho oboznámiť s problémom. Admin ho určite vyrieši.
O spôsoboch kontaktovania admina sa môžte dočítať vyššie.



Ako sa naučím skákať?

Tu pripadajú v úvahu 2 možnosti:

1. Videonávody
náš moviemaking tím má na svojom konte množstvo naozaj kvalitných návodov a videí, ktoré vás priučia a zasvätia do tajov kz-jumpingu.
2. Jump techniky
je ich niekoľko, o všetkých sa môžete dozvedieť viac v našom fóre.
Tou najlepšou radou, ako sa naučiť skákať, je však tréning. Nič viac, nič menej.



Ako natočím demo? Musí spĺňať nejaké pravidlá?

Demo sa v hre Counter-Strike nahráva pomocou príkazov "record nazov" a "stop".
Demo musí spĺňať niekoľko pravidiel, všetky sú spísané v sekcii Pravidlá.



Ako vytvorím mapu?

Mapy sa tvoria pomocou programu Valve Hammer Editor.
Na internete nájdete množstvo návodov, ktoré vám pomôžu vytvoriť vašu mapu, niektoré nájdete aj na našom webe v sekcii Mapping.
V sekcii Downloads nájdete množstvo užitočných programov, ktoré vám mapping spríjemnia a uľahčia.



Ako uploadnem demo/mapu?

Na upload diem/máp slúži náš #kzsk uploader, odkaz na neho nájdete v menu.
Predtým, ako súbor uploadnete, uistite sa, že spĺňa všetky podmienky. Niektoré sú uvedené priamo pri Uploaderi.



Ako často organizujete turnaje?

Pravidelne organizujeme tzv. Fun turnaje, v ktorých ide o zábavu a malé cely.
Chystajú sa aj väčšie, rozsiahlejšie turnaje, na dlhšiu dobu, s cenovým ohodnotením.
Nedá sa povedať, ako často, alebo kedy presne bude turnaj zorganizovaný.
Je nutné sledovať dianie.



Ako často organizujete cupy?

Cupy sú momentálne pozastavené, pracuje sa na novom, komfortnejšom systéme. V minulosti sme cupy pravidelne organizovali, no kvôli nie kvalitnému systému, ktorý mal dopad na záujem o cupy, sme boli nútení ich pozastaviť.


Ako sa turnaja zúčastním?

To sa nedá povedať jednoznačne, existuje viacero spôsobov, ako sa do našich turnajov prihlasuje. O prihlasovaní do turnaja bude podrobne napísané v novinke informujúcej o turnaji.


Ako sa cupu zúčastním?

Momentálne sú cupy pozastavené, v minulosti prihlasovanie prebiehalo prostredníctvom iRC, no práve preto bol u poháre veľmi slabý a malý záujem. To nás prinútilo ich prerušiť.
Momentálne sa pracuje práve na spôsobe organizácie a prihlasovania do cupov.



Potrebujem vedieť kód k dverám v mape. Ako ho zistím?

Všetky kódy k dverám/tajným miestnostiam v mapách nájdeš v našom fóre v téme Map codes


Ktoré mapy obsahujú longjumpy?

Custom mapy s LJ:

o bn_tombbhop - 230, 235, 240, 242, 245-255
o cg_industry - 250
o cg_nowhere - 220, 230, 240, 250
o dg_insane - 220, 225, 230, 235, 240, 245
o dkz_darkruins - 230-251
o dr0_surfari - 230-250
o j2s_westbl0ck - 225-235
o kt_megacliff - 230, 235, 240, 245, 249, 250
o kzfr_wallclimb_race - 224, 232, 240, 250
o kzie_bunnyheaven - 210, 215, 220, 225, 230, 235, 240, 245, 250, 255 (Highjumps: 203, 206, 209, 214, 219, 224, 229, 234, 240)
o kzno_caseblock_v2 - 220, 224, 230, 236, 240
o kzno_xtremeblock - 220, 224, 228, 232, 236, 240-253
o kzse_valleycliff - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254, 256, 258
o risk_bhop_bunny - 228, 232, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254
o risk_crashed - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 253, 254, 255
o risk_lego_firehouse - 228, 232, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254
o risk_simpsons - 228, 232, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254
o risk_snowcastle - 228, 232, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254
o risk_treasure_island - 228, 232, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254
o risk_xtrm_weaponsfactory - 230, 240, 245, 250, 255, 260, 265, 270 - Highjumps: 230, 240, 245, 250, 255, 260, 265, 270
o slD_bside_winter - 225, 230, 235, 240, 245, 250
o slD_bside_nightblock - 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250
o sn_kza_lighthouse - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 245
o sn_noobbean_2 - 220, 224, 228, 232, 236, 240
o sn_xmas_tree - 220, 224, 228, 232, 236, 240
o sx_goldrush - 230, 240, 250, 260
o vee_mojave - 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 243, 250
o vee_phgi_headquarters - 230-250


kz_ Mapy s LJ:

o kz_alpin - 235-256
o kz_cfl_aqualand - 208, 224, 240
o kz_cfl_jost - 220, 225, 230, 235-252
o kz_cfl_jost_ez - 220, 225, 230-240, 245-250
o kz_cfl_olympe - 224, 228, 232, 236, 240, 244, 248
o kz_cfl_yamakasi - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 240
o kz_cg_extreme - 240-260
o kz_cg_lost_castle - 215, 220, 225, 230, 235, 240
o kz_cg_pianoclimb - 224
o kz_cg_rats - 215, 220, 225, 230, 235, 240
o kz_cg_rivacliff - 220-230
o kz_cg_xtremedesert - 245
o kz_cornsilo - 231-240
o kz_costco - 230-250
o kz_dirtblock - 220, 240 (Highjump)
o kz_dirtblock_hard - 220, 240 (Highjump)
o kz_ea_beneath - 230 (Highjump)
o kz_ea_highblock - 220, 225, 230, 240, 250
o kz_ew_forsakenmines - 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250, 252, 254, 256
o kz_ezalpin - 235-256
o kz_hopez - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240-260
o kz_hop - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240-260
o kz_j2s_darktower - 204, 224
o kz_j2s_nightcanyon - 225-235
o kz_j2s_summercliff_ez - 225-235
o kz_j2s_summercliff_h - 225-235
o kz_junglezone - 231-240
o kz_kzdk_delianshop - 225, 230, 235, 240, 245
o kz_kzdk_docks - 240, 245, 250
o kz_kzdk_kosovo - 230, 240, 250
o kz_kzdk_templebhop - 250
o kz_kzfr_caterpillar - 220-263
o kz_kzfr_kubz - 208, 224
o kz_kzfr_militarycamp - 240
o kz_kzse_towerbock - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250
o kz_kzse_towerblock_h - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250
o kz_kzus_crazytown - 220, 225, 230, 232, 234, 236, 238, 240-257
o kz_kzus_secretbase - 230, 236, 248
o kz_luonto - 230, 235, 240, 245, 250
o kz_mages_courtyard - 225-250
o kz_mages_courtyardez - 225-250
o kz_man_eztemple - 235-245
o kz_man_riverside - 220-240
o kz_man_temple - 235-245
o kz_mathland - 225-250
o kz_redbrickworld - 220-225, 230-245, 250
o kz_rd_giganticwall - 220-240, 250
o kz_rd_oldmine - 220, 230, 235, 240, 245, 250
o kz_sandblock - 236, 238, 240, 242, 244, 246-253
o kz_sandblock_ez - 236, 238, 240, 242, 244, 246-253
o kz_sola - 225, 230, 235, 240, 245, 250-254
o kz_starwars_deeja - 228, 232, 236, 238, 240, 250
o kz_stoneblock_ez - 220, 225, 230, 235, 240, 245, 250, 255
o kz_to0nride - 225, 230, 235, 240, 245, 250
o kz_tomb - 235-256
o kz_winterdust - 220, 226, 230, 235, 238, 240-245
o kz_xj_3ways - 220, 225, 230, 235-240
o kz_xj_caseblock - 220, 224, 230, 236, 240
o kz_xj_caseblock_h - 220, 224, 230, 236, 240
o kz_xj_climbtrip - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240-260
o kz_xj_doubleblock - 230, 232, 234, 236, 238, 240-250
o kz_xj_mountez - 218-261
o kz_xj_mounthard - 218-261
o kz_xj_rockblock - 218-261


Mapy s Bhop LJ:

o bn_tombbhop - 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 245
o dr0_surfari - 230-235
o kz_kzdk_delianshop - 230-245
o kz_kzse_dustbhop - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250
o kz_kzse_dustbhop_h - 220, 222, 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 238, 240, 242, 244, 246, 248, 250
o kz_megabhop - 210, 215, 220, 225, 230, 235, 240
o kz_megabhop_hard - 210, 215, 220, 225, 230, 235, 240


Maps so zle zadanými vzdialenosťami:

o kz_fairy_island - 220 (224), 222 (226), 224 (228), 228 (232), 232 (236), 236 (240), 238 (242), 240 (244)
o kz_stoneblock - 230 (220), 235 (225), 240 (230), 245 (235), 250 (240), 255 (245), 260 (250), 265 (255)
o kz_xj_brickjump - 224 (240), 232, 240 (224)
o kz_xj_ezbrickjump - 224 (240), 232, 240 (224)
o vee_nintendo - 208 (209), 216, 224, 231 (232), 236, 240, 246, 248, 250 (252)

Prečítané 3385 krát.
ShoutBox
14.11.2018 21:43:51
Skinzone je ve stejný místnosti jako my, mohli mi aspoň přjít říct že si někdo dělá kzsk kryt -
13.11.2018 09:25:56
Zadná časť je normálne spravená od Alzy a pozadie je cez photoshop -
12.11.2018 20:03:20
Lol parada. To uz mas spravene alebo je ten kryt len navrh cez photoshop??? --
12.11.2018 00:10:11
--
11.11.2018 17:00:45
Čo hovoríte? -
-link-
-link-
31.10.2018 04:56:58
ale ale - zdar
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.