Priechodná stena
Autor: perdo

Priechodná "stena" sa dá využiť napríklad v situáciách, keď chcete malý otvor "zatarasiť" napríklad rastlinou (Tak ako je tomu v mape j2s_autumn, viď obrázok)
Tak ako na to?!

1. Začneme tým, že na dané miesto vložíme block pomocou "block tool", sploštíme ho na maximum (aby ostalo tenké) a otextúrujeme textúrou, ktorú potrebujeme.
- predpokladám, že väčšina z vás, ktorá tento tutorial číta, ho číta kvôli tomu aby spriechodnil už spomínanú rastlinu! Budem preto tutorial optimalizovať pre rastliny.

2. Vytvorený a otextúrovaný objekt teraz "oentitujeme". Dosiahneme toho tak, že si block označíme a stlačíme "ctrl+t" na klávesnici, alebo Options - Tie to entity vo VHE.

3. Nájdeme tam možnosť "func_illusionary"

4. Vo func_illusionary nastavíme toto:
render mode = solid
fx_anmount = 255

Prečítané 1357 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
09.03.2019 23:28:01
Zdravím - začal som znova robiť nejake edity,, ak by niekto chcel niečo editnuť tak kludne pošlite nejake demo na steam -link- -
03.03.2019 03:09:30
mas to v pm, sorry za delay, nejak sem tu nebyl -
22.02.2019 13:36:56
@Hitlooser Mala by to byť zložka s názvom resource, ktorá sa nachádza v cstrike a valve. Skús mi prosím ťa poslať tú zložku resource z cstrike a valve (Z cstrike bude možno treba aj gfx)
20.02.2019 12:52:23
@DinGo kdyz mi reknes, ktera slozka z cska je vlastne ten gui (uz mi neslouzi pamet), tak ti ho poslu. Teda pokud chces ten muj co jsem posilal v tom foru
16.02.2019 23:55:01
díky, funguje -
16.02.2019 17:24:56
KZSK GUI už nie je? - -link- Mohol by sa spraviť (alebo ak zistím ako tak môžem skúsiť)
All rights reserved 2007-2019 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.