Priechodná stena
Autor: perdo

Priechodná "stena" sa dá využiť napríklad v situáciách, keď chcete malý otvor "zatarasiť" napríklad rastlinou (Tak ako je tomu v mape j2s_autumn, viď obrázok)
Tak ako na to?!

1. Začneme tým, že na dané miesto vložíme block pomocou "block tool", sploštíme ho na maximum (aby ostalo tenké) a otextúrujeme textúrou, ktorú potrebujeme.
- predpokladám, že väčšina z vás, ktorá tento tutorial číta, ho číta kvôli tomu aby spriechodnil už spomínanú rastlinu! Budem preto tutorial optimalizovať pre rastliny.

2. Vytvorený a otextúrovaný objekt teraz "oentitujeme". Dosiahneme toho tak, že si block označíme a stlačíme "ctrl+t" na klávesnici, alebo Options - Tie to entity vo VHE.

3. Nájdeme tam možnosť "func_illusionary"

4. Vo func_illusionary nastavíme toto:
render mode = solid
fx_anmount = 255

Prečítané 1292 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
01.09.2018 23:56:20
Diky kamo -
25.08.2018 16:30:32
hb perd0!
20.07.2018 16:38:40
-link-
03.07.2018 18:26:35
2 0 0 XDDDDDD
24.06.2018 11:53:49
na starym pc mozna - kolik das? -
14.06.2018 19:05:25
Legendy pls nemate este niekto v kompe ulozene moje crazy jumping 2jku? pls dam zato vsetko -
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.