Priechodná stena
Autor: perdo

Priechodná "stena" sa dá využiť napríklad v situáciách, keď chcete malý otvor "zatarasiť" napríklad rastlinou (Tak ako je tomu v mape j2s_autumn, viď obrázok)
Tak ako na to?!

1. Začneme tým, že na dané miesto vložíme block pomocou "block tool", sploštíme ho na maximum (aby ostalo tenké) a otextúrujeme textúrou, ktorú potrebujeme.
- predpokladám, že väčšina z vás, ktorá tento tutorial číta, ho číta kvôli tomu aby spriechodnil už spomínanú rastlinu! Budem preto tutorial optimalizovať pre rastliny.

2. Vytvorený a otextúrovaný objekt teraz "oentitujeme". Dosiahneme toho tak, že si block označíme a stlačíme "ctrl+t" na klávesnici, alebo Options - Tie to entity vo VHE.

3. Nájdeme tam možnosť "func_illusionary"

4. Vo func_illusionary nastavíme toto:
render mode = solid
fx_anmount = 255

Prečítané 1316 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
22.11.2018 23:46:20
Good times are most likely gone indeed -
20.11.2018 15:25:13
Nice community was.
16.11.2018 22:19:41
Haha, tak to hej to by som si i ja dal 1 objednat pre iphone -
14.11.2018 21:43:51
Skinzone je ve stejný místnosti jako my, mohli mi aspoň přjít říct že si někdo dělá kzsk kryt -
13.11.2018 09:25:56
Zadná časť je normálne spravená od Alzy a pozadie je cez photoshop -
12.11.2018 20:03:20
Lol parada. To uz mas spravene alebo je ten kryt len navrh cez photoshop??? --
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.