Priechodná stena
Autor: perdo

Priechodná "stena" sa dá využiť napríklad v situáciách, keď chcete malý otvor "zatarasiť" napríklad rastlinou (Tak ako je tomu v mape j2s_autumn, viď obrázok)
Tak ako na to?!

1. Začneme tým, že na dané miesto vložíme block pomocou "block tool", sploštíme ho na maximum (aby ostalo tenké) a otextúrujeme textúrou, ktorú potrebujeme.
- predpokladám, že väčšina z vás, ktorá tento tutorial číta, ho číta kvôli tomu aby spriechodnil už spomínanú rastlinu! Budem preto tutorial optimalizovať pre rastliny.

2. Vytvorený a otextúrovaný objekt teraz "oentitujeme". Dosiahneme toho tak, že si block označíme a stlačíme "ctrl+t" na klávesnici, alebo Options - Tie to entity vo VHE.

3. Nájdeme tam možnosť "func_illusionary"

4. Vo func_illusionary nastavíme toto:
render mode = solid
fx_anmount = 255

Prečítané 1257 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
21.05.2018 16:08:21
-
03.04.2018 23:55:13
napis mi na steam, poslu ti neco
01.03.2018 15:00:07
Zdravím ked už hráči čo mam na steame moc nehravaju tak by som mohol niekomu odtialto editovať nejake dema - moj kanal na yt -link-
učím sa na novších veciach v editovaní - začal som pred cca 1 a pol mesiac vzad xd
20.02.2018 02:44:53
Kukam ze cesky bratia ovladaju aj svetovu scenu - GJ, btw zbavte ma uz konecne toho posledneho rekordu - SS mas to na starost, rovno aby to bol WR 8)
17.02.2018 14:39:55
-
20.12.2017 22:54:57
Ahojte, 23.12 sa uskutoční na stránke slovak-kz.net turnaj, ak máte čas príďte si zahrať.
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.