Models
Autor: perdo

Čo je myslené pod pojmom model?
Pod pojmom model je myslený určitý objekt, napríklad strom, auto, krabica, kvet ...
Kde taký model zoženiem?
Množstvo modelov je na stránke www.mapping-area.com, no dajú sa získať aj pri prehliadaní a následnom stiahnutí mapy, napríklad zo servera www.fpsbanana.com.
Ok, to už viem, prejdime teda k samotnému vkladaniu modelu do mapy.
Pre vloženie modelu do mapy budeš potrebovať FGD súbor cs_expert, ktorý je k stiahnutiu na našej stránke v sekcii downloads/mapping.

1. V zložke cstrike/models si vytvor adresár a pomenuj ho tak, ako sa bude volať tvoja mapa.
2. Vlož tam mdl. súbor, s ktorým chceš pracovať.
3. Otvor Valve hammer Editor.
4. Na miesto v mape, kde chceš, aby daný model bol, vlož entitu "cycler".
5. Klikni na vlastnosti (properties) tejto entity.
6. Dole (úplne na spodku vlastností) uvidíš "Model", vyber teda model, ktorý chceš použiť (nachádza sa v adresári, ktorý si na začiatku vytvoril v zložke cstrike/models).
7. Upozornenie: V prípade, že používaš verziu VHE 3.4, model neuvidíš, umiestni entitu teda hneď na zem, v prípade, že počas skúšania mapy zistíš, že je v zemi, umiestni entitu o niečo vyššie nad zem! Vo verzii VHE 3.5 entitu uvidíš, a teda budeš presne vedieť, ako model bude vyzerať v tvojej mape.

To je všetko, dúfam, že sa chápeme. GL

Prečítané 1870 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
30.05.2020 21:29:41
You don't have permission to access /downloads/dema / on this server. -
28.05.2020 17:03:55
Kto môže a chce nech zahlasuje v ankete, poprípade nech napíše do komentáru aj mapy ktoré by tu rád videl.
07.05.2020 21:37:35
Faker už není admin. V banlistu tě tam ani nevidím... přidej si mě na Steam potřebuju nějaké info a pak se domluvím s hoLym co se s tím dá dělat -link- btw gj perdo, pěkná změna
07.05.2020 03:11:49
Dík. Večer som sa nudil a chcelo to už zmenu -
07.05.2020 02:14:57
Pekné pozadie -
06.05.2020 22:25:21
XJ mam permanent ban, blby faker mi dal - Ale dakujem za ponuku -
All rights reserved 2007-2020 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.