Models
Autor: perdo

Čo je myslené pod pojmom model?
Pod pojmom model je myslený určitý objekt, napríklad strom, auto, krabica, kvet ...
Kde taký model zoženiem?
Množstvo modelov je na stránke www.mapping-area.com, no dajú sa získať aj pri prehliadaní a následnom stiahnutí mapy, napríklad zo servera www.fpsbanana.com.
Ok, to už viem, prejdime teda k samotnému vkladaniu modelu do mapy.
Pre vloženie modelu do mapy budeš potrebovať FGD súbor cs_expert, ktorý je k stiahnutiu na našej stránke v sekcii downloads/mapping.

1. V zložke cstrike/models si vytvor adresár a pomenuj ho tak, ako sa bude volať tvoja mapa.
2. Vlož tam mdl. súbor, s ktorým chceš pracovať.
3. Otvor Valve hammer Editor.
4. Na miesto v mape, kde chceš, aby daný model bol, vlož entitu "cycler".
5. Klikni na vlastnosti (properties) tejto entity.
6. Dole (úplne na spodku vlastností) uvidíš "Model", vyber teda model, ktorý chceš použiť (nachádza sa v adresári, ktorý si na začiatku vytvoril v zložke cstrike/models).
7. Upozornenie: V prípade, že používaš verziu VHE 3.4, model neuvidíš, umiestni entitu teda hneď na zem, v prípade, že počas skúšania mapy zistíš, že je v zemi, umiestni entitu o niečo vyššie nad zem! Vo verzii VHE 3.5 entitu uvidíš, a teda budeš presne vedieť, ako model bude vyzerať v tvojej mape.

To je všetko, dúfam, že sa chápeme. GL

Prečítané 1542 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
21.05.2018 16:08:21
-
03.04.2018 23:55:13
napis mi na steam, poslu ti neco
01.03.2018 15:00:07
Zdravím ked už hráči čo mam na steame moc nehravaju tak by som mohol niekomu odtialto editovať nejake dema - moj kanal na yt -link-
učím sa na novších veciach v editovaní - začal som pred cca 1 a pol mesiac vzad xd
20.02.2018 02:44:53
Kukam ze cesky bratia ovladaju aj svetovu scenu - GJ, btw zbavte ma uz konecne toho posledneho rekordu - SS mas to na starost, rovno aby to bol WR 8)
17.02.2018 14:39:55
-
20.12.2017 22:54:57
Ahojte, 23.12 sa uskutoční na stránke slovak-kz.net turnaj, ak máte čas príďte si zahrať.
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.