Dážď, sneh
Autor: perdo

Predtým, ako začneme, je potrebné stiahnuť si "cs_expert.fgd".

1. Vložte si niekde na hornú časť mapy entitu env_rain (panel vľavo - maptools bar).
2. Po pridaní entity na ňu kliknite pravým tlačidlom na myši a zvoľte Properties, následne kliknite na Smart edit-Add a pridávajte hodnoty až to nakoniec bude vyzerať takto:




















1. key = quantity ; value = 500
2. key = type ; value = 1
3. key = sprite ; value = sprites/effects/rain.spr

V prípade, že chcete, aby vám v mape snežilo, postupujte rovnako, len s tým rozdielom, že hore do mapy umiestnite env_snow a vo vlastnostiach zadáte cestu /sprites/effects/snow.spr

Prečítané 1522 krát. | 1 komentárov | Pridať komentár
#1- marqueuz  04.02.2011 12:22:28  
-Zbytocne komplikovany navod - pre dazd staci len pridat entitu env_rain a pre sneh env_snow a nic tam netreba dalej nastavovat. Tie hodnoty to vobec neovplyvnia a vyzerat to bude stale rovnako.
ShoutBox
09.03.2019 23:28:01
Zdravím - začal som znova robiť nejake edity,, ak by niekto chcel niečo editnuť tak kludne pošlite nejake demo na steam -link- -
03.03.2019 03:09:30
mas to v pm, sorry za delay, nejak sem tu nebyl -
22.02.2019 13:36:56
@Hitlooser Mala by to byť zložka s názvom resource, ktorá sa nachádza v cstrike a valve. Skús mi prosím ťa poslať tú zložku resource z cstrike a valve (Z cstrike bude možno treba aj gfx)
20.02.2019 12:52:23
@DinGo kdyz mi reknes, ktera slozka z cska je vlastne ten gui (uz mi neslouzi pamet), tak ti ho poslu. Teda pokud chces ten muj co jsem posilal v tom foru
16.02.2019 23:55:01
díky, funguje -
16.02.2019 17:24:56
KZSK GUI už nie je? - -link- Mohol by sa spraviť (alebo ak zistím ako tak môžem skúsiť)
All rights reserved 2007-2019 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.