Bhop mapa
Autor: perdo

V tomto tutoriále opíšem, ako sa tvoria "tie potápajúce skoky", nie ako sa tvorí celá mapa.
Ok so let's go!

1. Do vybraného priestoru povkladáme skoky, ktoré chceme, aby sa neskôr potápali.
2. Pre potápanie skokov nastavíme v "Tie to entity" func_door:

Render Mode = solid
FX Anmount = 255
Pitch Yaw Roll = down
Speed = ja dávam približne 130 (čím vyššie číslo, tým väčšia bude rýchlosť potápania(1-255))
Delay before close = 1 (tým nastavíme, koľkých sekundách sa začnú skoky pohybovať smerom nahor.

Zabudnite na to, že označíte všetky bloky naraz a naraz všetkým dáte funkciu func_door! Ak by ste tak urobili, pri dotyku na prvý blok by sa automaticky potopili všetky naraz!

Prečítané 2521 krát. | 4 komentárov | Pridať komentár
#1- TOM5510  19.01.2010 21:39:32  
-Ja tam nemam Pitch yaw roll???
#2- perd0  18.02.2010 12:10:35 
-Musi tam byt. Vo Vhe 3.4 je tam na to specialna kolonka, vo Vhe 3.5 mas napravo 3 kruhy - 1x pitch 1x yaw 1x roll.
#3- voOn  01.06.2010 20:29:57 
-Namiesto tohto Pitch Yaw Roll = down riadku ja dam jednoducho ANGLE = DOWN a jeto -
#4- blackelf  07.03.2017 13:41:28 
-a aby se zasouvali do steny? napriklad jako kz synergy x, mam nastavit uhel pod jakym to vidim z horniho pohledu? predem diky.
ShoutBox
13.10.2021 15:54:27
Už pomaly 10 rokov od mojej registrácie, ten čas ale uletí, dúfam že sa tu máte všetci fajn a užívate--
21.07.2021 19:06:50
Kľudne aj nabudúce -
21.07.2021 12:57:33
saved -
13.07.2021 19:03:25
Taktiež nemám problém prispieť
13.07.2021 12:43:12
rozhodně prispěju a rozhodně nebudu sám, hoď to prosím na KZSK steam skupinu -
12.07.2021 22:46:16
Nazdar ľudia, za cca 2 týždne musím znovu zaplatiť za website na další rok, čo je približne 45€. Každý rok to platím sám, pretože #kzsk nechcem zrušiť (kvôli history), no tento krát nad tým naozaj rozmýšľam. Je mi blbé platiť to každý rok, keďže to už podstate nepotrebujeme, no ako hovorím, takisto to nechcem dať off navždy. Preto, ak je niekto, kto by chcel pomôcť hocijaké € (paypal), aby som to neplatil zase iba ja sám, dajte mi vedieť, buď tu, alebo na Steam. Díkes.
All rights reserved 2007-2020 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.