Bhop mapa
Autor: perdo

V tomto tutoriále opíšem, ako sa tvoria "tie potápajúce skoky", nie ako sa tvorí celá mapa.
Ok so let's go!

1. Do vybraného priestoru povkladáme skoky, ktoré chceme, aby sa neskôr potápali.
2. Pre potápanie skokov nastavíme v "Tie to entity" func_door:

Render Mode = solid
FX Anmount = 255
Pitch Yaw Roll = down
Speed = ja dávam približne 130 (čím vyššie číslo, tým väčšia bude rýchlosť potápania(1-255))
Delay before close = 1 (tým nastavíme, koľkých sekundách sa začnú skoky pohybovať smerom nahor.

Zabudnite na to, že označíte všetky bloky naraz a naraz všetkým dáte funkciu func_door! Ak by ste tak urobili, pri dotyku na prvý blok by sa automaticky potopili všetky naraz!

Prečítané 2060 krát. | 4 komentárov | Pridať komentár
#1- TOM5510  19.01.2010 21:39:32  
-Ja tam nemam Pitch yaw roll???
#2- perd0  18.02.2010 12:10:35 
-Musi tam byt. Vo Vhe 3.4 je tam na to specialna kolonka, vo Vhe 3.5 mas napravo 3 kruhy - 1x pitch 1x yaw 1x roll.
#3- voOn  01.06.2010 20:29:57 
-Namiesto tohto Pitch Yaw Roll = down riadku ja dam jednoducho ANGLE = DOWN a jeto -
#4- blackelf  07.03.2017 13:41:28 
-a aby se zasouvali do steny? napriklad jako kz synergy x, mam nastavit uhel pod jakym to vidim z horniho pohledu? predem diky.
ShoutBox
21.05.2018 16:08:21
-
03.04.2018 23:55:13
napis mi na steam, poslu ti neco
01.03.2018 15:00:07
Zdravím ked už hráči čo mam na steame moc nehravaju tak by som mohol niekomu odtialto editovať nejake dema - moj kanal na yt -link-
učím sa na novších veciach v editovaní - začal som pred cca 1 a pol mesiac vzad xd
20.02.2018 02:44:53
Kukam ze cesky bratia ovladaju aj svetovu scenu - GJ, btw zbavte ma uz konecne toho posledneho rekordu - SS mas to na starost, rovno aby to bol WR 8)
17.02.2018 14:39:55
-
20.12.2017 22:54:57
Ahojte, 23.12 sa uskutoční na stránke slovak-kz.net turnaj, ak máte čas príďte si zahrať.
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.