Bhop mapa
Autor: perdo

V tomto tutoriále opíšem, ako sa tvoria "tie potápajúce skoky", nie ako sa tvorí celá mapa.
Ok so let's go!

1. Do vybraného priestoru povkladáme skoky, ktoré chceme, aby sa neskôr potápali.
2. Pre potápanie skokov nastavíme v "Tie to entity" func_door:

Render Mode = solid
FX Anmount = 255
Pitch Yaw Roll = down
Speed = ja dávam približne 130 (čím vyššie číslo, tým väčšia bude rýchlosť potápania(1-255))
Delay before close = 1 (tým nastavíme, koľkých sekundách sa začnú skoky pohybovať smerom nahor.

Zabudnite na to, že označíte všetky bloky naraz a naraz všetkým dáte funkciu func_door! Ak by ste tak urobili, pri dotyku na prvý blok by sa automaticky potopili všetky naraz!

Prečítané 2396 krát. | 4 komentárov | Pridať komentár
#1- TOM5510  19.01.2010 21:39:32  
-Ja tam nemam Pitch yaw roll???
#2- perd0  18.02.2010 12:10:35 
-Musi tam byt. Vo Vhe 3.4 je tam na to specialna kolonka, vo Vhe 3.5 mas napravo 3 kruhy - 1x pitch 1x yaw 1x roll.
#3- voOn  01.06.2010 20:29:57 
-Namiesto tohto Pitch Yaw Roll = down riadku ja dam jednoducho ANGLE = DOWN a jeto -
#4- blackelf  07.03.2017 13:41:28 
-a aby se zasouvali do steny? napriklad jako kz synergy x, mam nastavit uhel pod jakym to vidim z horniho pohledu? predem diky.
ShoutBox
30.05.2020 21:29:41
You don't have permission to access /downloads/dema / on this server. -
28.05.2020 17:03:55
Kto môže a chce nech zahlasuje v ankete, poprípade nech napíše do komentáru aj mapy ktoré by tu rád videl.
07.05.2020 21:37:35
Faker už není admin. V banlistu tě tam ani nevidím... přidej si mě na Steam potřebuju nějaké info a pak se domluvím s hoLym co se s tím dá dělat -link- btw gj perdo, pěkná změna
07.05.2020 03:11:49
Dík. Večer som sa nudil a chcelo to už zmenu -
07.05.2020 02:14:57
Pekné pozadie -
06.05.2020 22:25:21
XJ mam permanent ban, blby faker mi dal - Ale dakujem za ponuku -
All rights reserved 2007-2020 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.