func_water
Autor: perdo

1. Vytvoríme si objekt, ktorý chceme mať ako vodu.
2. Tomuto objektu dáme entitu "func_water" cez "Tie to entity" (Options-Tie to entity)
-> vo func_water nastavíme:

Render Mode = texture
FX Anmount = 1-255 (čím menšie číslo, tým priesvitnejšia bude vodička)

No a to je v podstade všetko, dúfam, že sa vám to podľa tohto stručného návodu podarí.

Prečítané 1239 krát. | 1 komentárov | Pridať komentár
#1- Angelo  27.02.2013 18:57:19  
-vodicka :d
ShoutBox
21.05.2018 16:08:21
-
03.04.2018 23:55:13
napis mi na steam, poslu ti neco
01.03.2018 15:00:07
Zdravím ked už hráči čo mam na steame moc nehravaju tak by som mohol niekomu odtialto editovať nejake dema - moj kanal na yt -link-
učím sa na novších veciach v editovaní - začal som pred cca 1 a pol mesiac vzad xd
20.02.2018 02:44:53
Kukam ze cesky bratia ovladaju aj svetovu scenu - GJ, btw zbavte ma uz konecne toho posledneho rekordu - SS mas to na starost, rovno aby to bol WR 8)
17.02.2018 14:39:55
-
20.12.2017 22:54:57
Ahojte, 23.12 sa uskutoční na stránke slovak-kz.net turnaj, ak máte čas príďte si zahrať.
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.