func_water
Autor: perdo

1. Vytvoríme si objekt, ktorý chceme mať ako vodu.
2. Tomuto objektu dáme entitu "func_water" cez "Tie to entity" (Options-Tie to entity)
-> vo func_water nastavíme:

Render Mode = texture
FX Anmount = 1-255 (čím menšie číslo, tým priesvitnejšia bude vodička)

No a to je v podstade všetko, dúfam, že sa vám to podľa tohto stručného návodu podarí.

Prečítané 1534 krát. | 1 komentárov | Pridať komentár
#1- Angelo  27.02.2013 18:57:19  
-vodicka :d
ShoutBox
30.05.2020 21:29:41
You don't have permission to access /downloads/dema / on this server. -
28.05.2020 17:03:55
Kto môže a chce nech zahlasuje v ankete, poprípade nech napíše do komentáru aj mapy ktoré by tu rád videl.
07.05.2020 21:37:35
Faker už není admin. V banlistu tě tam ani nevidím... přidej si mě na Steam potřebuju nějaké info a pak se domluvím s hoLym co se s tím dá dělat -link- btw gj perdo, pěkná změna
07.05.2020 03:11:49
Dík. Večer som sa nudil a chcelo to už zmenu -
07.05.2020 02:14:57
Pekné pozadie -
06.05.2020 22:25:21
XJ mam permanent ban, blby faker mi dal - Ale dakujem za ponuku -
All rights reserved 2007-2020 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.