Vodopád
Autor: perdo

Tento návod v krátkosti popíše postup tvorby vodopádu, pusťme sa hneď do toho:

1. Vytvorte si block, ktorý bude predstavovať skalu, alebo nejaký iný povrch, popri ktorom bude voda stekať.
2. K tomuto bloku, vertikálne položte ďalší block, ktorému dáte textúru vodopádu.
Textúra musí mať názov, ktorý sa začína na scroll (dôležité!), inak voda nebude prúdiť.
3. Po tom, ako ste block otextúrovali, ho uchyťte a prejdite do Tie to entity, kde vyberte položku func_conveyor. Tu nastavte:

Render mode - Texture (some light)
Fx Anmount - 75 (čím nižšie číslo, tým priehľadnejší vodopád)
Conveyor speed - 120 (približne, je to rýchlosť vodopádu)
Yaw - Down
Prejdite do záložky Flags a tu vyberte obe možnosti, ako aj No Push, tak aj Not Solid
Môžete okno Tie to entity zavrieť.

Posledným krokom, ktorý musíte urobiť, je to, že opäť uchytíte vodopád a následne v ľavom menu zvolíte položku Toggle texture application.
Tu nastavte iba Rotation, a to na hodnotu 90.

Pripravil som si pre vás aj videonávod (bezo zvuku), ktorý by mal pomôcť tento postup pochopiť. Akékoľvek otázky smerujte do komentárov.



Prečítané 1127 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
09.03.2019 23:28:01
Zdravím - začal som znova robiť nejake edity,, ak by niekto chcel niečo editnuť tak kludne pošlite nejake demo na steam -link- -
03.03.2019 03:09:30
mas to v pm, sorry za delay, nejak sem tu nebyl -
22.02.2019 13:36:56
@Hitlooser Mala by to byť zložka s názvom resource, ktorá sa nachádza v cstrike a valve. Skús mi prosím ťa poslať tú zložku resource z cstrike a valve (Z cstrike bude možno treba aj gfx)
20.02.2019 12:52:23
@DinGo kdyz mi reknes, ktera slozka z cska je vlastne ten gui (uz mi neslouzi pamet), tak ti ho poslu. Teda pokud chces ten muj co jsem posilal v tom foru
16.02.2019 23:55:01
díky, funguje -
16.02.2019 17:24:56
KZSK GUI už nie je? - -link- Mohol by sa spraviť (alebo ak zistím ako tak môžem skúsiť)
All rights reserved 2007-2019 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.