Vodopád
Autor: perdo

Tento návod v krátkosti popíše postup tvorby vodopádu, pusťme sa hneď do toho:

1. Vytvorte si block, ktorý bude predstavovať skalu, alebo nejaký iný povrch, popri ktorom bude voda stekať.
2. K tomuto bloku, vertikálne položte ďalší block, ktorému dáte textúru vodopádu.
Textúra musí mať názov, ktorý sa začína na scroll (dôležité!), inak voda nebude prúdiť.
3. Po tom, ako ste block otextúrovali, ho uchyťte a prejdite do Tie to entity, kde vyberte položku func_conveyor. Tu nastavte:

Render mode - Texture (some light)
Fx Anmount - 75 (čím nižšie číslo, tým priehľadnejší vodopád)
Conveyor speed - 120 (približne, je to rýchlosť vodopádu)
Yaw - Down
Prejdite do záložky Flags a tu vyberte obe možnosti, ako aj No Push, tak aj Not Solid
Môžete okno Tie to entity zavrieť.

Posledným krokom, ktorý musíte urobiť, je to, že opäť uchytíte vodopád a následne v ľavom menu zvolíte položku Toggle texture application.
Tu nastavte iba Rotation, a to na hodnotu 90.

Pripravil som si pre vás aj videonávod (bezo zvuku), ktorý by mal pomôcť tento postup pochopiť. Akékoľvek otázky smerujte do komentárov.



Prečítané 1013 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
01.09.2018 23:56:20
Diky kamo -
25.08.2018 16:30:32
hb perd0!
20.07.2018 16:38:40
-link-
03.07.2018 18:26:35
2 0 0 XDDDDDD
24.06.2018 11:53:49
na starym pc mozna - kolik das? -
14.06.2018 19:05:25
Legendy pls nemate este niekto v kompe ulozene moje crazy jumping 2jku? pls dam zato vsetko -
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.