Vodopád
Autor: perdo

Tento návod v krátkosti popíše postup tvorby vodopádu, pusťme sa hneď do toho:

1. Vytvorte si block, ktorý bude predstavovať skalu, alebo nejaký iný povrch, popri ktorom bude voda stekať.
2. K tomuto bloku, vertikálne položte ďalší block, ktorému dáte textúru vodopádu.
Textúra musí mať názov, ktorý sa začína na scroll (dôležité!), inak voda nebude prúdiť.
3. Po tom, ako ste block otextúrovali, ho uchyťte a prejdite do Tie to entity, kde vyberte položku func_conveyor. Tu nastavte:

Render mode - Texture (some light)
Fx Anmount - 75 (čím nižšie číslo, tým priehľadnejší vodopád)
Conveyor speed - 120 (približne, je to rýchlosť vodopádu)
Yaw - Down
Prejdite do záložky Flags a tu vyberte obe možnosti, ako aj No Push, tak aj Not Solid
Môžete okno Tie to entity zavrieť.

Posledným krokom, ktorý musíte urobiť, je to, že opäť uchytíte vodopád a následne v ľavom menu zvolíte položku Toggle texture application.
Tu nastavte iba Rotation, a to na hodnotu 90.

Pripravil som si pre vás aj videonávod (bezo zvuku), ktorý by mal pomôcť tento postup pochopiť. Akékoľvek otázky smerujte do komentárov.



Prečítané 1365 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
30.05.2020 21:29:41
You don't have permission to access /downloads/dema / on this server. -
28.05.2020 17:03:55
Kto môže a chce nech zahlasuje v ankete, poprípade nech napíše do komentáru aj mapy ktoré by tu rád videl.
07.05.2020 21:37:35
Faker už není admin. V banlistu tě tam ani nevidím... přidej si mě na Steam potřebuju nějaké info a pak se domluvím s hoLym co se s tím dá dělat -link- btw gj perdo, pěkná změna
07.05.2020 03:11:49
Dík. Večer som sa nudil a chcelo to už zmenu -
07.05.2020 02:14:57
Pekné pozadie -
06.05.2020 22:25:21
XJ mam permanent ban, blby faker mi dal - Ale dakujem za ponuku -
All rights reserved 2007-2020 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.