Vodopád
Autor: perdo

Tento návod v krátkosti popíše postup tvorby vodopádu, pusťme sa hneď do toho:

1. Vytvorte si block, ktorý bude predstavovať skalu, alebo nejaký iný povrch, popri ktorom bude voda stekať.
2. K tomuto bloku, vertikálne položte ďalší block, ktorému dáte textúru vodopádu.
Textúra musí mať názov, ktorý sa začína na scroll (dôležité!), inak voda nebude prúdiť.
3. Po tom, ako ste block otextúrovali, ho uchyťte a prejdite do Tie to entity, kde vyberte položku func_conveyor. Tu nastavte:

Render mode - Texture (some light)
Fx Anmount - 75 (čím nižšie číslo, tým priehľadnejší vodopád)
Conveyor speed - 120 (približne, je to rýchlosť vodopádu)
Yaw - Down
Prejdite do záložky Flags a tu vyberte obe možnosti, ako aj No Push, tak aj Not Solid
Môžete okno Tie to entity zavrieť.

Posledným krokom, ktorý musíte urobiť, je to, že opäť uchytíte vodopád a následne v ľavom menu zvolíte položku Toggle texture application.
Tu nastavte iba Rotation, a to na hodnotu 90.

Pripravil som si pre vás aj videonávod (bezo zvuku), ktorý by mal pomôcť tento postup pochopiť. Akékoľvek otázky smerujte do komentárov.



Prečítané 1064 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
22.11.2018 23:46:20
Good times are most likely gone indeed -
20.11.2018 15:25:13
Nice community was.
16.11.2018 22:19:41
Haha, tak to hej to by som si i ja dal 1 objednat pre iphone -
14.11.2018 21:43:51
Skinzone je ve stejný místnosti jako my, mohli mi aspoň přjít říct že si někdo dělá kzsk kryt -
13.11.2018 09:25:56
Zadná časť je normálne spravená od Alzy a pozadie je cez photoshop -
12.11.2018 20:03:20
Lol parada. To uz mas spravene alebo je ten kryt len navrh cez photoshop??? --
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.