Vodopád
Autor: perdo

Tento návod v krátkosti popíše postup tvorby vodopádu, pusťme sa hneď do toho:

1. Vytvorte si block, ktorý bude predstavovať skalu, alebo nejaký iný povrch, popri ktorom bude voda stekať.
2. K tomuto bloku, vertikálne položte ďalší block, ktorému dáte textúru vodopádu.
Textúra musí mať názov, ktorý sa začína na scroll (dôležité!), inak voda nebude prúdiť.
3. Po tom, ako ste block otextúrovali, ho uchyťte a prejdite do Tie to entity, kde vyberte položku func_conveyor. Tu nastavte:

Render mode - Texture (some light)
Fx Anmount - 75 (čím nižšie číslo, tým priehľadnejší vodopád)
Conveyor speed - 120 (približne, je to rýchlosť vodopádu)
Yaw - Down
Prejdite do záložky Flags a tu vyberte obe možnosti, ako aj No Push, tak aj Not Solid
Môžete okno Tie to entity zavrieť.

Posledným krokom, ktorý musíte urobiť, je to, že opäť uchytíte vodopád a následne v ľavom menu zvolíte položku Toggle texture application.
Tu nastavte iba Rotation, a to na hodnotu 90.

Pripravil som si pre vás aj videonávod (bezo zvuku), ktorý by mal pomôcť tento postup pochopiť. Akékoľvek otázky smerujte do komentárov.



Prečítané 974 krát. | 0 komentárov | Pridať komentár
Žiadne komentáre.


ShoutBox
21.05.2018 16:08:21
-
03.04.2018 23:55:13
napis mi na steam, poslu ti neco
01.03.2018 15:00:07
Zdravím ked už hráči čo mam na steame moc nehravaju tak by som mohol niekomu odtialto editovať nejake dema - moj kanal na yt -link-
učím sa na novších veciach v editovaní - začal som pred cca 1 a pol mesiac vzad xd
20.02.2018 02:44:53
Kukam ze cesky bratia ovladaju aj svetovu scenu - GJ, btw zbavte ma uz konecne toho posledneho rekordu - SS mas to na starost, rovno aby to bol WR 8)
17.02.2018 14:39:55
-
20.12.2017 22:54:57
Ahojte, 23.12 sa uskutoční na stránke slovak-kz.net turnaj, ak máte čas príďte si zahrať.
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.